Aselsmom42 gl12cn34 @SaruMerve birde denildiği gibi beta değerini kontrol etti doktorum iki günde artış olması bizim için iyi demişti ona muhakkak bakarlar eğer sıkıntı varsa düşme başlarmış sanırım
SaruMerve Aselsmom42 betama bakmadılar hiç ultrasonla baktılar ve alttan muayene ettiler düşüğün her an başlayabilir dedi doktor kürtaj yapalım dedi
sirikocum12 Kalbim59 progrstan sizde de bas dönmesı halsızlık,uyku,yapıyor mu,domtorum gunde 2 kez kullan dedi ama bende o,yazdıklarım oldu. O yuzden teke düşürdük.sizin 3 kez olunca. Merak ettım
Kalbim59 sirikocum12 evet oluyor baş dönmesi özelikle ilaçı içtikten 2 saat sonra baş dönmesi göz kararması oluyor doktorda olur normal dedi baştan söylemişti zaten bana
Kalbim59 SaruMerve benimde iki gündür hiç gelmiyordu şimdi yine gelmeye başladı kızlar kırmızı yarım ped geldi sizde düşük olurmu çarşamba günü kontrolüm var inşallah geçer en son geçen hafta doktor çok iyi kesede kanama görmüyorum demişti kalp atışlarınıda duymuştuk
Kalbim59 İnşallah şuan burda kanaması olan annelerle 6 ay sonrasında bebeklerimiz hakkında güzel şeyler konuşurken de görürüm 🙏
Dr4 SaruMerve sol tarafınıza doğru yatın. Yasayacaksa yaşar, Protestan almışsınız zaten. Düşerse de üzülmeyin il 12 hafta bebek ölümleri genelde bebek anomalisinden olur. Hayırlısı olsun. İnsallah kanamanız geçer ve bebeğiniz iyidir ve kavuşursunuz.
SaruMerve Senemssss malesef canım her an düşük yapabilirsin rahim ağzında dedi kanamam çok ağrım dayanılmayacak derecede
irem01 SaruMerve geri atacak kadar çoksa bilemiyorum canım yanlış yönlendirmek istemem tabi. Bı sor öyle kullan. Ağızdan çok yan etki yapıyor o yüzden sevmiyorum bu ilacı
SaruMerve Senemssss evet sanırsam düşük yapıyorum kanamam çok fazla ve inanılmaz derecede ağrım var kürtaja alacaklar
Kalbim59 SaruMerve aşağıya inmiş seninki bakalım yarın benim doktorum ne diyecek merak ediyorum çok akşam geldi bugun yine gelmedi hiç anlamadım gitti iki gündür gelmiyordu ne güzel
Babytwo2 SaruMerve düşük yapıyorsan da en azından doğal olabilirse daha iyi olur kürtaj gibi işlemlerde rahim ağzı ister istemez zedeleniyor. Geçmiş olsun
SaruMerve Babytwo2 pıhtıda geçti çok büyük kan pıhtısı dediler bilmiyorum iyi bir kürtaj daha sağlıklı diyolar ama
Babytwo2 SaruMerve parça vs kalırsa kontrol ederler temizlerler ztn . Kendiliğinden düşerse bir sonraki gebelik için daha iyi demişti beniö doktorum da . Hoş Bn dünyanın pıhtısı ve kanamasına rağmen düşürüyorum sandığım bebeğin bir hafta sonra kalp atışını duymuştum ..Gazideki doktor hemen alacaktı imza atıp çıktım Aydan biri ye gitmiştim o bebeğin kesesinin bozulduğunu ama hemen almayacağını söyledi bir hafta sonra gel dedi kalbi atıyordu bir hafta sonra .. lütfen son ana kadar bekleyin . İnsallah hayırlı sağlıklı ise durur bebeğiniz 🙏🏻