SaruMerve parça vs kalırsa kontrol ederler temizlerler ztn . Kendiliğinden düşerse bir sonraki gebelik için daha iyi demişti beniö doktorum da . Hoş Bn dünyanın pıhtısı ve kanamasına rağmen düşürüyorum sandığım bebeğin bir hafta sonra kalp atışını duymuştum ..Gazideki doktor hemen alacaktı imza atıp çıktım Aydan biri ye gitmiştim o bebeğin kesesinin bozulduğunu ama hemen almayacağını söyledi bir hafta sonra gel dedi kalbi atıyordu bir hafta sonra .. lütfen son ana kadar bekleyin . İnsallah hayırlı sağlıklı ise durur bebeğiniz 🙏🏻