SaruMerve hiç ümidinizi kesmeyin bende o gün hastaneye bi post okuyarak gitmiştim benim gibi durumu olan ve o kişi de kürtaj dedikleri çocuğun 3 yaşında olduğunu yazmıştı tabi ben de çok umutsuz günler geçirdim ama herşey geçiyor canınızı sıkmayın progestan pruloton iğne progestan fitil kullandım baya uzun süre kanamam bitene kadar yattım annemler çok destek oldu bu sürede çok şükür geçti doktorların her dediğine kulak asmıyorum artık ve yaşayacak ömrü varsa cidden hiç bişey engel değil siz de elinizden geleni yapın gerisi takdiri ilahi ama ben atlatacağınıza inanıyorum🙏🏻