SaruMerve canım öncelikle geçmiş olsun,ağrıların hayırlısıyla dinsin inşallah.. ben de aynı şeyi yaşamıştım,sonucunda kendiliğinden rahim dışarı attı … ama şu bir gerçek ki ,doktorum da bunu söylemişti ,rahim sağlıksız olan bebeği atmaya çalışırmış.sağlıklı olan ve sana tutunacak olan bebek de amuda da kalksan tutunur demişti doktorum… iğneydi haptı derken tutunamamıştı..bebişin bu dünyada rızkı yiyecek ekmeği varsa muhakkak sana tutunacaktır,kalbini ferah tut,sancın da geçiversin inşallah…