Benımde gec döllenmeden dolayı kese haftası ile adet haftası tutmuyor. Dün kahverengi akıntı başladı yogun sekilde. Ikız gebelık. Doktor kese büyümemış kalp atışı yok haftaya olmazsa alalım dedı kürtaj yapalım dedı. Acile gittim keselerın etrafında kanama yok dedı. Cok küçük su anda keseler dedı. Kahverengi akıntı devam ediyor. Cok korkuyorum. Baska bir doktora da gıdıcem. Sürekli yatmaya çalısıyorum progestan kullanıyorum 3 tane gunde. Doktor cok önemli. Hepsi Baska bir şey soyluyor. Kime ınanmam gerek bilmiyorum.