oğlumda 24 haftaya kadar lekelenmem vardı, kızımda ise 12 haftaya kadar şiddetli kanamam vardı ve sürekli hastanede yatıyordum her defasında bebek düşecek deniyordu iki çocuğumdada allahım esirgesin oğlum 7 yaşında kızım 1,5.. size tavsiyem alttan muayene yapan dr bebeği görmüştür, henüz küçük olduğu için karından görülmez.. şiddetli ve pıhtılı kanama olmadan bebek ve kese gitti denmeden kürtaja girmeyin. yatın ve mümkünse zaruri ihtiyaç hariç kalkmayın ayaklarınızı havaya kaldırın.. banyo yapmayın hatta duş bile almayın, progestanı kullanın ve korkmayın, düşecekse zaten ne yaparsanız yapın düşer ama tutunadabilir..