Lanjalee Herkes bi an önce doğurmak istiyo bende dahil 😂 daha 38+2 yani 40 a kadar yolu var sancim da yok ara ara kasılma ve kasık ağrısı var sadece ama nasıl bi heyecan sabırsızlık var anlatamam bu son haftalar gerçekten gecmiyomus
Sinemkaya43 Lanjalee Ayn ya son haftalar geçmek bilmiyor bu ayki bebişler çok tembel ya formun yarısı doğuramıyorum 🤪
Asyahiraesra Sinemkaya43 servikal yetmezlik gelişmişti bende uzun süre progestan kullandım geçen hafta bıraktım Dr da riske atmak istemedi sanırım.. şükür bu haftayı gördük ama kendimi tasiyamiyorum artık doğsun istiyorum..
Lanjalee Yağmur yağmayan yerde yağmur duasına çıkarlar ya bizde toplanıp doğurmak için duaya çıkalım yorumları full okudum ne çok mağdur var bu konuda 😂😂
Sinemkaya43 _mira_2022 inş benim okadar geç olmaz ya 😰 insanın pskolojisi bozuluyor açılmanız falan varmı?