Yenidilek Sinemkaya43 yarın çağırdı da o kadar ki umudumuz yok doğacağından salı günü gideceğiz doktora. Şimdilik hareket sayıyoruz en az 10 kere hareket etmeli
_mira_2022 Sinemkaya43 aynen canım açılmam 4 gün içinde olmasa suni sancıyla doğum yapacağım açılma olması içinde elimden geleni yapıyorum 🤦🏻♀️
Sinemkaya43 Yenidilek benim dünden beri hareketlerinde azalma var doguramanlarin yarısının yarın doktor kontrolü var bakalım hankimiz doğuracak önce 🤪
Anne88 Sinemkaya43 bende yarın gidiyorum doktora 40+0 🥲 bakalım kim önce doğuracak bu Eylül bebekleri inatçı çıktı 🤣
Sinemkaya43 Yasemin_71 aynıyız senle benimde ne sancım var ne bişi sancım olsada yalancı oluyor 5 dk sonra duruyor 🤪😰
Sinemkaya43 Anne88 benim sancım yok ya nst"çıkmıyor doktor yarım saatte bir gelen sancı diyiyor ama çok hissetmiyorum korkuyorum suni sancı alırım diye
_mira_2022 Sinemkaya43 çok sağol canım benim amin İNŞALLAH rabbim seninde bebeğini sağ salim kuçağına almayı nasib ettsin İNŞALLAH🙏