eylulmihrasmom yaptırın valla 2.olmadan doktorlar önemsemiyor ama bana ilk kürtajdan sonra araştıralım deselerdi aynı acıları yaşamamış olurdum. Şekil bozukluğu kararına gelene kadar bana her doktor farklı şey söyledi neler duydum bu süreçte. 2 düşüğüm olduğu halde tüplerim tıkalı bile dendi onlar kadar okumamış olduğum halde ben bile bunun anormal olduğunu düşünürken onlar bunu dediler. Bana her doktor tüp bebek dedi başka çare yok dediler. Tüp bebek için hastane araştırırken Allah binlerce kez razı olsun çok iyi bir tüp bebek doktoruna denk geldim ve sadece ameliyatımı yapıp doğal yolla hamile kal dedi bana. Şimdi binlerce şükür doğal yollarla hamile kaldım 2 gebeliğimde de 7.haftayı geçememiştim şimdi Rabbime bin şükür 10 haftalık olduk. Çok uzun oldu kusura bakmayın ama bunları bilin istedim ki ona göre pes etmeden devam edin inşallah 😌