eylulmihrasmom KorkuluAnne anladım yani demek istediğim ben doktor istemeden istesem yaparlar mı devlette
Mehtapkz eylulmihrasmom canim cevat beyin 3 yeri var istersen bak youtbdnde ben kadikoy sonomede gittim kocaelinden gelip birde ecohmar varmis bunlari arastr istersen canm
Sehrbnon122 Tamarix benimde olmadı zaten ondan sonra tüp bebek yaptım ilk denemede ikizlere hamile kaldım
Lazistan eylulmihrasmom doktor muayenesi olması lazım yada başından sağlıksız gebelik düşük geçmesi lazım bildiğim kadarıyla
eylulmihrasmom Lazistan düşük yaptım bir defa kürtaj olmak zorunda kaldım sonra dış gebelik teşhisi konuldu ama patolojide dış gebelik çıkmadı buna rağmen yaparlar mı?
benimmdunyamm eylulmihrasmom özele gidince zaten bebek falan istiyorsan olmuyorsa eğer ilk başta rahim filmi çekiyor onun sonucuna göre tedavi uyguluyor
oozgenur mavipapatyaa evet o benim basima geldi eskisehirde sanirim disaridan ilac tesiscileriyle anlasip aldiriyolar yaptirmamistim
oozgenur oozgenur yaptiramadim canım hala daha aristirmaya çalışıyorum bi doktora daha gittim biz rahim filmi isteyemiyoruz dedi benim sanssizlihim mıdır nedir
Sinemberkehan eylulmihrasmom Evet canım. Mesela ben bu gün dedim rahim filmi istiyorum, dediler gel çekelim. Ama fiyat 3000 tl😞
Sinemberkehan Tamarix Canım nasıl yani? Benim fikrim yok diye biraz bilgi verirmisin? Çekilmeliyim bende ama 3000 tl dediler bana. Yani o kadara büdcem yetmiyor
Tamarix Sinemberkehan özel pahalı zaten ben devlette yaptırdım sadece balonlu hgs katateri aldım 260 liraya o kadar