eylulmihrasmom @Essahmi olumsuz bir tecrübe yaşamış ama ben kendi adıma yaşamadım. Bende süreç şöyle oldu, ben başka bir merkezden randevu almıştım ve o gün çekilmesi gerekli idi (belli günleri var ya) ben de bir iki merkezden bilgi aldım ve tanıdık bir hekime danıştım. O da her iki merkez cihazları kullanılabilir, benzer kalitedeler, ikisinde de çektirebilrisin dedi. Ben ilim gereği hastanelerle çalıştığım için biraz tavsiye vs alabiliyorım veya en azından yorum alabiliyorum. Kendi adıma olumsuz bir durum yaşamadım ama olumsuz yaşanan tecrübeyi de dikkate alır ve araştırırdım ben olsam.. hikaye yarım kaldı :)) ben randevu aldığım merkeze giderken telefon geldi doktorun çok acil işi çıkmış bir sonraki gün dediler ancak benim bir sonraki günüm yoktu.. o aradaki yarım saatlik süreçte bilgi aldom ve erdeme gittim. Fiyatı bile sormada gittim hatta zira tanıdık bir hekimi aradım. Günün sonunda benim için ok idi, sıkıntısız bir çekimdi ve sonucu da ok idi