Kivircikkuala yani tabiki değiştirir ve sonradan da çıkabilir bak keşke o erken gebelik testi dursaydı dur hatta atmadıysam bakim marttaki hikayemi anlatayım sana önce
Ben 7 gün kala test yaptım negatif bi çizgi dahi yok 6 gün kala yaptım baktım yine negatif banyoda sinirden bıraktım çıktım yarım saat kadar geçti sanırsam içimde bi dürtü git teste bak diyor gittim baktım pembe bile değil hayalet çizgi flaşla anca görürsün ışığa tutunca bide ertesi gün kan verdim 10.4 çıktı sonra 2 ye katladı gitti öyle ama burda herkes kuruma çizgisi dedi bana göre kuruma çizgisi diye bişey yok ya negatifse kar beyazı oluyor T tarafı 🤷🏻♀️