2prensesannesiiii Ozsvm mart ayı beraber bekledik bende gebe kalmıştım ama kürtajla sonuçlanmıştı benimki nisanda 🥰 şimdi tekrar gebeyim diğer hesabım afraaalinaydı hatırladın mı🥰
edb06 @crazymommy kuruma çizgisi diye bir şey kesinlikle var. Gebe kalmayı 2 yıl bekledim ve en az 5-6 kere gördüm böyle çizgiler ve hamile değildim :) Ama sizinki kuruma çizgisi olmayabilir 2 farklı testte çıkmış. Hakkınızda hayırlısı olsun 🌸
crazymommy edb06 Reglim 9 gün geçmese bende inanmazdım ama hayatımda hiç böyle bişey yaşamadım, teşekkür ederiim ♥️