Burcumut crazymommy canm hamile olmasan gram çizgi cikmiyor butuk ihtimalle geveain kan tahlili ver kesin sonuç. 🙂
crazymommy Ozsvm Evet ama herkesin döllenme zamanı farklı, beta hcg nin idrara geçme süresi farklı , herkesin bünyesi çok farklı yani karşılaştırma yapmak çok yanlış 🥰
Kivircikkuala crazymommy ben göremedim kuzum 🥹 adet olacakmışım gibi ağrım olmaya başladı hiç böyle öncesinde sancım olmazdı 😭
Meresss crazymommy perşembeye nasıl dayancan kız 🤔bide sağlık ocağında hemen sonuç veriyolafmı bizim burlarda iki gün sonra veriyorlar
Evremmmerve crazymommy canım bence biraz daha bekle ben 1 gün geçmişti bayağı köyü çizgi çıkmıştı.ama çok merak ediyorsan erken gebelik testi al
crazymommy Meresss Bizim burada sağlık ocağı randevusuz asla kan almıyor malesef en erken perşembeye var 🥺
Pamugum02 crazymommy ben olsaydim perşembeye kadar bide erken gebelik testinden alir yapardim, sabrsizim duramam o kadar 😃 sende öyle yap bence canim
crazymommy Pamugum02 bir kere kimyasal yaşadım bu da öyle olursa üzülmek istemiyorum o yüzden böyle arada derede kalsın çok ümitlenmeyim 😂😂