Kivircikkuala 2prensesannesiiii Kuzum bildiğin yaptım dayanamadım 10 dk oldu çıkmadı birşey bende evden çıktım şimdi yok herslde yine olmadı kurumaymış demek ki
Mello29 crazymommy Bende 2.testteki gibi ögrendim su an tam 4 haftalik falan olabilir haftaya kese gözükür insallah
2prensesannesiiii Kivircikkuala ya bence test bozuk ben hep gebe değilken yaptığımda t bembeyaz çıkıyordu böyle kuruma çizgisi olmaz ki 🤷🏻♀️ Testte sorun var belki
crazymommy Esrauysal Geç döllenme bence de ikisindede kuruma olmaz yani , ve bu kadar gecikmem mide yanmam var sonuçta 🥰
crazymommy Ozsvm 2 testte de kuruma çizgisi olmaz yahu 🥰 Hemde ben defalarca yaptım geçen aylarda duruyor testlerim hiç böyle çıkmadılar kuruyunca aynı marka
2prensesannesiiii Kivircikkuala başıma hiç böyle bir şey gelmedi üzücü bi durum 😢 ama sen üzülme bu ay değilse gelecek ay elbet olacak 🥰
Meresss crazymommy erken gebelik testi yapsana canım yada bi kan ver bakalım merak ettim inşallah vardırrr🤲🏻
Esrauysal crazymommy ilk başlarda sık sık tuvalete gitme aşırı uyku isteği ve kabızlık oluyordum adet günü gelmeden ama anlamamıştım varmi bunlar kuzum
Kivircikkuala 2prensesannesiiii Bu ilk 5 dk hali sonrasında noldu bilmiyorum işe gidiyorum şimdi moralim bozuldu
crazymommy Ozsvm Evet ama herkesin döllenme zamanı farklı, beta hcg nin idrara geçme süresi farklı , herkesin bünyesi çok farklı yani karşılaştırma yapmak çok yanlış 🥰