Bilge-96 Edalimm Allah’ın izniyle nasipte de varsa görürsünüz inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin hayırlısıyla
myangelson Edalimm en erken 12. Hatta 14. Günü yapmanızı öneririm ben 10. Günü yaptım çıkmamıştı 14. Günü silik çizgi gördüm kan vermiştim
Zehross03 Ben normal yolla 8 gün varken ögrendim idrarla belki cıkabilir ümitlenmeden öylesine yapabilirsin
Nigarmoms Arkadaşlar merhaba gebeliğimin 5. Haftasındayım adet olacakmışım gibi karnım ağrıyor adet günümde geçti sizde de böyle olan var mı?
Sudesu_1 Nigarmoms bende 5 haftalık düşük yaptım ama çok ağrım oluyordu bi dr danışın isterseniz Allah korusun birşey olmasınn
2prensesannesiiii Nigarmoms bende de şiddetlendi korkuyorum bende 5 haftalığım umarım yerleşiyor diyedir😢
Brlbby Edalimm test yaptınız mı? Ben yaptım negatif çıktı olsa çıkardı diye düşünüyorum inşallah siz pozitifi görürsünüz 🤲🏼