ulkuakkoc Edalimm yapma bekle erken gebelilte bile negatif çıkıyor. Ben önce denemiştim çünkü. Kendini sıkıntıya sokmaktan başka bi işe yaramıyor malesef
Edalimm Bhr075 yapamadım dün cumartesi idi eşim test alana kadar eczane kapanmıştı nasipse yarın ilk işim test almak
Ask12 Edalimm 14 Eylül iğneyi oldum 22 eylül testim pozitif bugün negatif sanırım iğne etkisi geçti ben 14. Günü bekliycem son test için
Brlbby Ask12 Ben de 14 Eylül iğne yapmıştım bugün negatif gördüm, 14. gün pozitife dönme ihtimali olur mu acaba olsa son kez ben de mi yapsam ?
Edalimm Ask12 benim yarın 12. Gün olucak kan vericem sabah bide evde eve gelince test yapicam nasipse🥰
Sudesu_1 Nigarmoms bende 5 haftalık düşük yaptım ama çok ağrım oluyordu bi dr danışın isterseniz Allah korusun birşey olmasınn
2prensesannesiiii Nigarmoms bende de şiddetlendi korkuyorum bende 5 haftalığım umarım yerleşiyor diyedir😢