sedamom00 Edalimm şuan çok erken iğne etkisi 14 gün de geçiyor çatlatma iğnesinde normal bu belirtiler siz 14 gün yapın
Brlbby Edalimm benimde bugün iğnenin 10. günü ve adete 8 gün var yarın sabah yapmayı düşünüyorum ben de.
Brlbby Edalimm test yaptınız mı? Ben yaptım negatif çıktı olsa çıkardı diye düşünüyorum inşallah siz pozitifi görürsünüz 🤲🏼
-MucizeMelegiim- Edalimm bence doktorun dediği tarihi bekle :) Tüp bebek ile anne adayıyım, o yüzden sana tek tavsiyem sabırla beklemen olur canım.. 😇hakkında hayırlısı olsun.
alpseda_ Edalimm ben ilk aşılamamda 10cu günü clarblue digital testi yaptım 1-2haftalık hamilelik çıkmışdı o testi yapsan kesin çıkar varsa