Sehrbnon122 benım olayı hıc sorma karışık.🥺 benım hamıleliğim cok zor gectı uzuntu stres dolu.ondan dolayı bebeğim cok etkılenmıs ve hastalanmıştı ıcımde.hıc gelişememişti.72 gun yoğunbakımda kaldı.bebeğime yansımıştı benım uzuntum stresım zaten uzulmekten bı anda sancım geldı doğuma alındım 3 cm ıle.Sezeryan oldm mecburen.benım durum karışık ya.kendınle kıyaslama.mesela bı arkadasm var oda 31 haftalık doğum yaptı bebeğinin kılosu ıyı,sağlıklıymıs,ciğerlerıde neredeyse gelısmıs oldugu ıcn 2-3 gun durmus kuvezde cıkmıs.2,500 muş kılosu.benım bebeğimin cığerlerı hıc gelısmemıstı bıde hastalıkları vardı.onlar gecene kadar 2kg olana kadar salmadılar cnku benım bebeğim 1.200 doğmuştu 950 gr a dusmustu kuvezde.zor donemler gecırdım oyuzden senın sıkıntılı bı gebelıgın olmadıysa,ciğerlerı gelişmişse bırazda olsa,, korkma.😘2 ciğer geliştirici yaprlar 2 kg olunca da salıyorlar bı hastalık yoksa❤️