Dylann Sehrbnon122 aaaa hayrlı olsn inşallah😍 çok sevindm Şeriii inşallah en kısa zamanda bebişlerini kucağına alırsn 🥰
Meresss Sehrbnon122 kötü düşünme çok güçlü onlar belki hastanede yatalrar ama onlar için bu sütün geldimi hemen canım
Essraanil Sehrbnon122 ah güzelimm Rabbim en kısa sürede sağlıkla güzellerine kavuşmayı nasip etsin çok dua edicem sana🤲🏻 Yazmıyodum ama gözlerim sendeydi.ikiz annelerimizden biri daha doğum yaptı he darısı sağlıkla bizlere inşallahh canımm merak etme çok erken de değil kosa sürede toparlarlar inşallah onlar öyle güçlü oluyorlar ki😍❤️
Meresss Sehrbnon122 canım bana doktor 28 29 u bari bi görsek dedi geçen hafta ondan sonra küvezde duruyolarmış 30 haftayı dolu dolu doldurdun ki kilolarıda güzel merak etme iyi onlar iyi olucaklar
Qnl Sehrbnon122 hayııııır hiç de az degil inşallah bende o haftaları görürüm 🙏 dualarımdasın cnm sağ saglim çıkıp kucağına gelecekler inşallah
Essraanil Sehrbnon122 tabikide değilll ah Allahın izniyle hergün 30 ları görsem diyorum 😃 onlar güçleneceği kadar güçlenmiştir annesi sadece azcık beslenmeye ihtiyaçları var sen de bu sırada iyileşmiş olursun tam anlamıyla ve hoop kavuşmaa burda hep beraber o güzsl haberi bekliyor olucaz😃😍😍🤲🏻🤲🏻
Essraanil Sehrbnon122 canım burada yine ikizlerini etken doğuran bir annede görmüştüm aptamil eurproteinle 1 ayda 1 kilo almış bebekleri küvözde.mama takviyesi gerekiyorsa bir araştırın isterseniz aklınızda bulunsun ben kaydetmişim sana da yazayım dedim
mylittlebabym Hadi gözün aydın canım benim, sana ve bebişlerine sağlık ve huzur diliyorum. Bir an evvel hastaneden evinize geçip güzel bir hayata başlarsınız inşallah.🌿🧡
girl_boy_annesi Sehrbnon122 canımm hayırlı olsun 💙💜inşallah çabuk toparlanırsınız haftan maşallah güzel dualarımız sizinle 🤲🏼🥰
Biroglanannesiii Sehrbnon122 Çok geçmiş olsun canım benim hayırlısı olsun en kısa zaman da kavuş bebeklerine morelini yüksek tut 🍀
Gul47 Meresss dün doktorum banada öyle dedi 28.haftayi görürsek rahat Bi nefes alacam dedi benimde tek yumurta ikizi ve baştan beri riskli olduğunu söylüyorlar bu arada 25.haftamdayim
Yildizayz Gözün aydın güzel anne rabbim bı an önce kavuştursun minislerine. Korkma sakin olman lazim onlar için haftası güzel merak etme ben de doğarken 1250 Gr mışım 😄 hiç korkulacak bişey yok. ❤️🤲 Dualarım seninle 🤲🙏🌼
1Ada1 Sehrbnon122 doğurdumdan sonrasını okuyamamışım heyecandan bana da bi heyecan geldi😐 en koşa zamanda bebişlerine kavuşursun inşallah ya🙏