Serpillllllll ay ben cok istiyorum yapacağım insallah❤️ Bi model vardı fotoğraf atamıyorum buraya bilmiyorum sjsksk 7.500 tl dediler Girl boy yazıyor sadece bu ışıkli buyuk kalin yazılarla sksks hic okdar tahmin etmemistim fiyatini sksks asla verilmez o para😂 sonra dedim kii kendim yapim böyle arkayi dolu balonla falan sisirip hallederim diye :) sonraa biraz daha zaman gecti😂 ve suan sunu dusunuyorum 😂 sagsola helyumla balon şişirpkoyayim pembe ve mavi ortalama 8 9 tane dksk sonra buyuk balonu patlatalim😂 Bahcede yapacagim zaten arka tarafi güzel çıkar fotolarda falan 😂 bu diğerleri hosuma gidiyordu ama niyeyse simdide cok abarti geliyor gorgusuz gibi😂 bu digeri daha samimi icten geldi😂 sizce nasil yapayım? Gösterişli biseymi yoksaa sicak kanli sadece 10 kusur cok yakin oldugumuz arkadaslarimizla bahcemde sade bir balonlami? Fotoğraf atmayi ogreneyim ilerde ins yapınca atarım buraya😂