Caglatufi Bende çoookk istiyorumm ama henüz belli değil cinsiyeti 11+4 deyiz bugün, cuma günü ikili taramaya girecem, o zaman belli olur mu bilmiyorum 🙄 Benim de fikrim motorun egzosunda balon patlatmak aynı anda konfeti ve sis bombasıııı 💣
Kb_plt Serpillllllll evi kendim süsledim pasta yaptırdık yakın dostlarımızı çağırdık kendi aramızda ufak birşey yaptık samimi ve sıcak bir ortam oldu.
Meryemvrl Biz küçük bir kutunun içine şişirilmemiş balon koyup 20 tane küçük poşete sarmayı düşünüyoruz eşimle. Açtıkça bir heyecan oluşsun, merak artsın istiyoruz 🥰 Herkes öğrendikten sonra balonları şişireceğiz. Bakalım hayırlısı güzel olur her şey inşallah 💁♀️🙋♂️
UysalSum Serpillllllll Biz yapmayı çok istiyorduk dışarda bir kafe ile bile görüşüp fiyat almıştık ikramlıkları süslemeleri falan hep belirlemiştik kafamızda teyzesi organize edecekti 🥰 Ama planladığımız tarihten 1 hafta önce eşimin dedesi vefat edince kaldı tabii nasip olmadı 🥲 İnşallah 1 yaş doğum günü için güzel bir şeyler hazırlamak istiyorum içimde uhde kaldı 🥲
1prensannesi__ Serpillllllll Bizde kendi aramızda yaptık eşimle eşime sürpriz oldu tabi doktorum pat diye bak oğlun olcak buda pipisi diyip gösterdi😅 Dönüşte süsler aldım balon filan kendim evde süsleme yaptım eşim işten gelince balonu patlattık küçük bı pasta kestik öyle güzeldi anı kaldı bizede😍 Sizede küçük te olsa yapmanızı tavsiye ederim ileri için çok güzel anılar kalıyor🌺
Seda020921 Serpillllllll biz yaptık ve tum suslemeri kendimiz yaptık cok duygusal bı andı balon patlayınca goz yasları sel oldu🥹❤️
Mom07 Serpillllllll ilkini evde özenle hazirladim pasta yaptirdim tahmin tapblosu yaptim internetten cinsiyet partisi icin kullanilan herseyi aldim masa hazirladik balon oatlattik ve kizim oldu🤲🎉 , ikinci bebegime disarda yaptik guzel bir manzarayi arkamiza aldik balonlar astik kenarlara arkadaslarimiz ve ailemiz vardi once video cektik tahminleri aldik esim konusma yapti balonu ben tuttum kizimla esim patlatti sonrasinda herkes kendi sandalyesini getirmisti sahil kenarinda portatif bi masamiz var actik ikramliklar yapmistik muhabbet sohbet onlari yedik cokta guzel oldu AMA cinsiyet yanlis cikti bizim bi sok oldum 1 hafta sonra kiz saniyorduk erkek çikti🙈😂
Cherry95 Serpillllllll çok karşıydım. Çok yakın bir arkadaşım yapmak istediğini her şeyi karşılayıp organize edeceğini söyledi. Ofisi vardı en yakın arkadaşlarımızı çağırdık. Aileleri çağırmadık. Bir tek kardeşlerim… balonlar süsle atıştırmalıklar eşliğinde en yakın dostlarımızla kah gülerek kah ağlayarak öğrendik. Çok güzel bir andı. Sevdiklerinle mutluluğumuzu paylaşmak ♥️ Prensesimi böyle öğrendim.
AslanBebeginAnnesi Serpillllllll Gereksiz olduğunu hiç düşünmüyorum🫠 Ben yapmadım, ama keşke yapsaydım… Yapmama sebebimiz ben evlendiğimden beri regl olmuyorum kısacası evlendiğim gibi hamile kaldım ve çok şaşırdık birkaç ay adapte olamadık🤭😆 Ve bizimki cinsiyetini 12.haftada gösterdi🙈 çok erken oldu. Eğer yapsaydık öyle büyük bir şey yapmazdık ama kendi aramızda ufak çaplı bir kutlama yapabilirdik 🥲en azından oğlumuza güzel bir anı bırakmış olurduk… İkinci bebeğimizde kesinlikle cinsiyet partisi yapacağım🤩🥳
Nazife03 Serpillllllll bnmde kardeşimle görümcem kutu hazırlattı deniz kenarında kutu açtık içinden pembe balonlar çıktı konfekti patlattık birde kızımız gelecek inşallah