Ben pazartesi günü yapacağım bugün gidiyorum doktoruma kağıt a yazdıracağız eşimle. Kendi hazırlıklarımızı kendimiz yapacağız pastayı yaptırırken kağıdı verip yaptıracağız, balon içi hazırlanırken de kağıdı verip. Sadece aile arasında olsun dedik ama sonrasında iki tarafın ailesi ben eğlenirken don duracak kişiler olduğu için akrabalardan benimle beraber aynı heyecanı yaşayacak bir kaç kişiyi çağırdık. Bakalım nasıl olacak😅 İçime kız doğuyor hep ama hayırlısı tabi. Böyle anlar evet fuzuli masraf gibi duruyor ama insan da anı kalsın istiyor. Bana göre de öyle gereksiz birşeydi ama eşimden evlilik teklifi ya da ilk doğum günümde verilen söz tutulmayınca beklentili olup boş çıkınca bari bu eksik olmasın içimde dedim 😅 ev içerisinde balon patlatacağız işin özü kısa ve net eh biraz da süsleme olacak ☺️