Efuli-22 bende sizin gibi yapiyorum su an öksurdugum için doktorum ilaçlar serumlar takıyordu bende kendimi tutuyordum arada… dikislerime bisey olmadı ama çok zordu benim öksürük ameliyatta
Bittikten sonra nargoz hemen gecmusti gözümü açtım orada baya soğuktu 1 saat titredim odama gelince o yüzden oldu
Peki sizin dikiş yeriniz ağrıyor mu hala