Ağrın tabi olur sonuçta bıçak değiyor sana amacım korkutmak değil gerçekten çok zor sezeryan ilk günü çok zorlanirsin sonra yavaştan kalkmaya gezmeye başla cok yatarsan hic iyi olmazsin benim ikinci sezeryanim oldu 20 gun ince ikincisi daha zordu ilkine gore yarim saate herşey bitiyor odana giriyorsun bebegi ise 10 dk icinde aliyorlar 😍😍inşallah tek seferde ağrısız kazasız kurtulur bebisini sağlıkla alırsın 🤗🤗🤗Rabbim güç kuvet veriyor insana