tugbamommm Ben spinal oldum belden asagim uyuşturuldu. Ki o türlü baş ağrısı oluyor ameliyattan sonraki birkaç gün. Benimki baya fazlaydı. Ama genel anestezide böyle bir sorununuz da olmaz korkmayın dikişler illa ki aciyor ama ilk günler su geçirmez bant takıyorlar ve o gergin tuttuğu için daha güvende hissediyorsunuz kendinizi hem antibiyotik ve ağrı kesici de veriyorlar bitene kadar kullanın bir şey olmaz Allah’ın izniyle. Ameliyat ortalama 40 dakika falan sürüyor. 10 dakikada falan bebek çıkıyor sonra 15-20 dakika sizin dikisleriniz sürüyor başta da 5 dakika falan anestezi sürer. Uyanana kadar bekletirler sonra odanıza çıkarırlar. Sondayi bana anesteziden önce odada taktılar ama kendimi kastigim için acıdı yoksa o da pek acımıyor kendinizi kasmayın yeter. Sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah.