Beybix 18+3üz bizde suan. Daha 2 kilo aldım. Ben çalışmıyorum suan ama bende dışarıya falan çıkarken sweat pantalon kombini değilde, daha çok şık bluzlar pantalon ceket kombini yapan biriydim😄 ama bu kış şık olmak biraz zor 😄 pentinin hamile taytından aldım 2 tane, o kadar rahat ve kumaşı o kadar güzel ki, öneririm kesin alın. 200₺ ye aldım ben bir taytı. Önümüzde ki ayda trendyolda bir kaç triko takım buldum onları alacağım, 1-2 tane de triko elbise gene 😄 bence en rahatı böyle olacak gibi. 168 boyum 75 kiloyum L beden aldım taytı 40. Haftaya kadar bile giyerim o kadar esnek ve rahat. Tayt tişört üstünüze de uzun kollu gömlek kombini de yapabilirsiniz. Benim aklıma gelenler bunlar şimdilik🥰