Beybix 11+5. Gündeyim hiç kilo almadım buna rağmen alışveriş yapmaya endişe ediyorum acaba birden şişer miyim ya olmazsa diye malum herşey de ateş pahası kilo alırım da olmazsa da üzülürüm😂 siz de durum ne kızlar
Elibo Beybix sadece tulum aldım kot tulum onun harcinde 3 tşirt aldım gömleklerımı önu acık kullandım ne bilim okadar para dökesim gelmedi ya kendıme geçiçi bi durum için
Papatyaa_01 Beybix aynı ya 11+2 yavaştan kendime bişeyler alsam diyorum önümüz kış kazak sweat vs tarzı ama bi türlü karar veremiyorum öyle hamile kıyafeti almak istemiyorum sadece kendi bedenimden 2 beden büyük alsam diyorum ama daha öyle çom kiloda almadım hadi büyük beden kazaklar oversize durur sıkıntı olmaz ama pantolon ne yapmam lazım kendi bedenimde bi hamile pantolonu mu almam lazı yoksa 2 beden büyük hamile pantolonu mu almam lazım çok bilgisizim kaldım öyle 🤷🏻♀️😂😂
zehraKr Beybix standart beden kıyafetler oluyor ben 23.haftamdayim göbek gibi duran bir karnım var.Daha hiç bir şey almadım herseyim hala oluyor.Kis için standart beden Triko takımlar alayım diyorum 38_44 beden arası uyumlu en azından doğumdan sonra bile gidebilirim. Trendyol dan siyah tulum siparişi verdim luvmabely adlı bir yerden ama yazlık kumaşti ve hiç esnek değildi özellikle basen kısmı çok dardı zaten basendende kilo alındığı için iade ettim olurda trendyol da o mağazadan almak istersen aklında bulunsun
Beybix Elibo tulumu aldığında karnın çıkmış mıydı canım kaçıncı haftalardı mesela çünkü ben 11+5teyim şu an hiç bir şey yok kilo da almadım 60 kiloyum m alsam tulumu bi ay sonra olmayacak
Senazeynep34 Son ayima kadar her ay yeni kıyafetler aldım kendime 😃 hamilelik sonrasında da giyerim ne olacak ki. Son ayima daha yeni girdim. Eğer gerekirse yine alırım. Ama indirimde yakalayıp alıyorum ve sonrasında giyebolecegim şeyler oluyor genel olarak
Beybix Senazeynep34 ben günlük hayatta 10 saat iş hayatında klasik giyiniyorum canım ve herşey inanılmaz pahalı bilmiyorum o kadar para verip sonra giyememek üzer beni 🙈
Beybix Papatyaa_01 yalnız değil mişim 😉 ben sweat falan almakta da kararsızım canım çünkü işte genelde o tarz değil de ciddi klasik tercih eden biriyim 🙈 ve günün 10saati işteyim haliyle de akşam da pijama tercihim 😂 pantolon zaten tam bi muamma lastikli aldım trendyoldan polyester malz geldi onu da iade ettim 🤷
Beybix KayraVeAnnesi_06 marka var mı tavsiyen canım çünkü trendyolda lastikli iki pantolon almıştım geri iade ettim o kadar paraya polyester malzeme geldi
Minigim38 Lcw nin taytı var kışın almıştım şuan 33+6 haftalıgım hala kullanıyorum belinde 2 tane ayarlama kısmı var cok rahat oluyor deneyebilirsiniz
KayraVeAnnesi_06 Beybix Canım ben addax almıştım . Takım şeklinde biri lastikli pantolon üstü tshirt , diğeri yine pantolon üstü gömlekliydi, birde lastikli etek almıştım Takımları 200₺ aldım , etek 180₺ bakabilirsiniz
Papatyaa_01 Beybix siz Çalışıyorsanız mecbur biraz daha resmi giymek isteyebilirsiniz ben evde olduğuma sorun değil bana ama çok kararsızım :) normalde mesela bende pek sweat giymem veya önü yazılı baskılı şeyleri sevmem daha çok gömlek tarzı tişört giyeceksemde önü düz hem sade hem şık olsun isterim düz tişört ama dantel detayı olur yırtmaç detayı olur vs gibi ama hamileyken beden büyüyecek ve büyük beden hiç güzel birşey yok zaten normaldede 42-44 beden giyiyorum biraz oversize seviyorum sanırım karnım büyüyünce 46 bedene kadar çıkacağım 😂😂
Elibo Beybix evet 27 hftamda aldım tulumu ama ben ozamana 4 kilo almıstım şimdi 30 haftadayım 6 kilo aldım toplamda ama kendıme aldıgım gözle görunur kilom yok küçükkende alsaydım hftam yıne aynı bedeni alırdım ben
marnus Beybix tulumu bir beden büyük alıp terzide sonra açılacak şekilde daraltabilirsiniz. Ben öyle yaptım
Senazeynep34 Beybix klasik giyim konusunda bir şey diyemem 😊 ben bu sene ıssız kaldığım için normal giyinmeye devam ettim. Klasik hamile giyim daha pahalı olabilir
Beybix Papatyaa_01 anladım canım benim sağlıklı gelsin minnoşlarda artık gerisini bir şekilde hallederiz inşallah 🙏