Beybix bendd başta hiç kilo almamıştım 14. haftadan sonra almaya başladım şuan 21 haftalığız ve şişkinlikle beraber pantolonlar olmuyor. Fakat tayt, elbise oluyor… henüz kıyafet almadım. Kışta geliyor pek dışarı çıkmam zaten. Almayı da düşünmüyorum evdeki bol kıyafetlerimle idare edeceğim