246123 ne alakası var ya ben de kullaniyorum asla oyle düşünmeyin. Rabbim verecekse her türlü verir bu bebegi. Nasip eder. Ben hep böyle dusundum ve sürecin sonuna geldik. Dusuklerim de var benim , bu düşünceler geldiginde hemen pozitif seyler düşünmeye baslardim. Lütfen yapmayın strese girmeyin sizi cok iyi anlayabiliyorum ama bebege de yansiyormus stresimiz. Onlari düşünelim mutlu olalim