Bendede var kan pıhtısı benim hiç öyle şeyler gelmedi aklıma iğnesini kullanınca sıkıntı olmuyor zaten. 2 yaşında oğlum var hamilelegim boyunca vurundum coraspirinde kullandım. Şimdi ikinciye hamileyim 33 haftalık yine her gün vuruyorum bir sıkıntı yok çok şükür. Aklına öyle şeyler getirme