Canim kan pıhtılaşmasi çogu gebede cikiyor korkma.bende de cikti igne kullandim hamilelikte çok şükür sıkınti olmadi,oğlum 1 yaşında ve şuan 3 aylik hamileyim yine başladim igneye.cevremde 2 kişi dshada da cikti onlarda igne kullandi,çok şükür cocuklqri sagljkla dogdu.sadece igneni düzenli kullanmaya bak.