Peri90 benimde vardı gebelik şekerim hatta insüline başlıcak kadar yüksek günde 3 kere iğne vuruyordum kendime bacağımdan...normal doğum yapamadım suni sancı falan aldm denedim sancıyı hissetmedim açılmam olmadı diye sezeryan oldum şekerle alakası yoktu yani..sonra doğumdan 1 saat sonra şekerime baktılar düşmüştü sonra hastane de olduğum sürece bakıldı şekerime ve şekerim hatta çok düşmüştü tatlı bişeyler ye dediler..şimdi 6 aylık oldu oğlum şekerin ş si yok doğum yaptığımdan beri :)