Peri90 mlssrn Maşallah ne guzel. Ben ilk bebeğimi normal doğurmuştum. Bu çok kilolu olursa sezaryen ola bilir dedi doktor. Bakalım Inşallah hayırlısı
Meltem19 Peri90 inşallah🙏3650 dogdu .hiç strese sokmayın kendınızı suyu normalse gelısımı normalse hiçbirşey olmaz
Peri90 Aysenurozbay evet Allah yardımcınız olsun. Kiz kardesim anlatıyor onda da cikti malesef. Cok üzülüyorum
Humus Bende saglik ocaginda aclik 75 tokluk 140 sinirda dedi. Tokluk baktirirkende hamurisi borek cikolatali gofret meywesuyu icmistim. Seker yuklemesi yaptirmadigim icin bazen tedirgin oluyorum. Diyet yapmasam da saglikli beslenmeye calisiyorum 🤷🏻♀️ Son haftalar biraz gina geldi az cok kacamak yapsamda 🤭
Peri90 Meltem19 Insallah tesekkur ederim. Benim kizim da 3670 dogmustu😊 bakalim bu nasil olucak. Inşallah bunu da hayirlisiyla normal dogura bilirim🙏❤
Peri90 Merhaba her kese. Çok Şükür bu gun dogum yaptim. Bebegim de ben de cok Sukur iyiyiz. Darisi tum hamişlere. Beraber cok endiseleniyorduk sekerden dolayi. Rabbime şükürler olsun sağlıkla kavustum bebeğime. Darısı size Inşallah guzel anneler
Meltem19 Peri90 allah bagıslasın gözunuz aydın☺️Kac kg dogdu bi sorun olmadı dimi gayrt iyiydi hersey dimi😊
Peri90 Nefesliva Amin size de nasip olsun Inşallah. Hic kimse endişelenmesin. Her sey guzel olucak Inşallah
Peri90 Meltem19 Meltem19 4kilo 90qr dogdu. Cok Şükür hic bir sorun yok simdilik. Normal dogum oldu cok Şükür. 2ci doğumum oldugu icin de cok kolay dogdu😊🙏❤
HasretEmre Gebelik şekeri çıkan arkadaşlar ağız kuruluğunuz çok oluyor muydu suya doyamama gibi bir durum bir de belli başlı belirtileriniz var mıydı?
Ekobero85 Bendede çıktı 2 gebeliğimde yoktu 3 cü gebeliğimde çıktı dahiliye ve diyetisyen eşliğinde gitti günde yedi kere ölçüm 3 kerede insülin yaptım çok şükür kızım sağlıklı doğdu şu anda 3 yaşına girecek gayet sağlıklı 4 cü hamileliğim inşAllah bunda çıkmaz