Peri90 z
Direk bana yazmış gibi tepki vermedim ben bildiğim ama düşünmekten kaçtığım birseyi öyle pat diye yazdigin için ürperdim ve korktum çünkü düşük riski erken doğum riski gebelik şekeri tansiyon hepsini yaşıyorum hamieleligimde ve birde böyle bisey olursa diye düşünmek beni mahvedici yoksa bende seni hedef aliyo değilim. Bende normal doğum çok istiyorum ve perşembeye kadar karar vermem lazimdi bugun bu ve bir post daha beni sezaryana itti diyebilirim. Allah herkesin evladını kendine bagislasin