Esen canim benim sen neden sanki seni tanıyor ve illa da sana yazmışım gibi tepki vermişsin? Beni de tedirgin ettiler, kafama takıldı sordum. Ben normal dogum yapmayı cok istiyorum. En cokta ona üzülüyorum bu gidisle nolcak diye. Cunki bebek 40 41 haftaya kalirsa 4kiloyu gecer. Diyet uygulamama ragmen kendim kilo almıyorum, ama bebegim alıyor. Kızimi normal doğurmuştum, Insallah bu da normal olur. Ben ölüm konusunu kendi ruyamda görmedim. Bir kac doktorun, profesörün gebelik sekerile ilgili konuştuğu videolari izledim ve orda ne kadar tehlikeli 1şey oldugunu ve ani ölüm ola bilir diye de soylediklerini duydum. Kendi doktorum da anne bebek icin tehlikeli 1sey diyor. Rabbim hic kimseyi evladiyla sınamasin. Hic kimsenin zahmetini yere vurmasin. Insallah hepimiz sag salim kavuşuruz yavrularımıza. Cunki 1tek biz biliyoruz neler yasadik bu süreçte. Ayrica bizdeki gebelik şekeri. Kendileri seker olup ta sağlıklı dogum yapanlar var. Ben sadece o an cok üzüldüm ve yazip sordum. Aslinda gebelik sekeri olup ta dogum yapmis annelerle konuşmak isterdim. Hamişleri üzmek istemezdim