Esen yazıklarım gebelik şekerini umursamayanlar için geçerli diyetine veya insülinine dikkat edenler değil ve hepsi doktorların görüşleri kulaktan dolma bilgi yok. birebir ablam gebelik şekerinde diyet yapmayıp 4500 gram topaç gibi doğurdu yeğenimi hipoglisemi ve yenidoğan sarılığını da gayet yaşadık. ben tip2 hastasıyım ve titizlikle diyetime dikkat ederek devam ediyorum gebeliğime🙏🏻 önce tedbir sonra tevekkül demiş atalarımız