Kleopatra- Nişanın kıvamı nasıldı ? Ben hep kahverengiye yada pembemsi bir kıvama odaklanmıştım bu postu açmanız çok iyi oldu.😂
Sinemkaya43 Kleopatra- bende kahverengi,pembe falan bekliyordum ama öyle gelmedi benim nişanim sümüksü bir kıvamdaydı
Czn2105 Sinemkaya43 ay çok heyecanlı ya biz daha 24. Haftaya girecez nasipse pazar günü önümüzde uzun günler var sağsalim kucağınıza alırsınız inşaAllah
Sinemkaya43 Czn2105 teşekkür ederim canım bende nişanım ne zaman gelecek diye hep merak ederdim lavaboya her gittiğimde iç çamaşırıma bakardim sonunda bu sabah geldi 🤯 çok korkuyorum ve heyecanlıyım
Sinemkaya43 Aycan01 @Rumeysaa46 attım canım bakabilirsiniz beyaz ve sarı karışık bişeydi bende anlmadim 🥺🤯
Cananyildiz Sinemkaya43 seffaf renk benimde geldi ama onun nisan oldugunu nasıl anladınız ve akıntıdan ne zaman sonra dogum basladi acaab
Kaahvelii Sinemkaya43 Ya bende merak ettim 🙈 Benim ilk gebeligimde hiç öyle bisi olmadı ikinciye gebeyim herkes pembe kanlı falan diyor ama seffaf bisi gelirse anlamazsam diye endişe ediyorum 🙈
Rumeysaa46 Sinemkaya43 banada iki gün önce aynı şekilde geldi doktoru aradm nişan dedi sancin olursa gel demişti yarn kontrolum var bakalm açılma felan olmuş mu çünkü nişan geldiği gün squat yapmaya başlamıştım3 gündür de yapiyorm hurma yiyorm
Sedaaa_ Sinemkaya43 doğumum pazar günü gözüküyor ama hâlâ belirti yok nasıl olacak süreç nasıl ilerleyecek bu yüzden hep stres