Kızlar benimde dün nişanım geldi. 38 haftaligim peçeteye kan geldi benim birkaç kez silmemle açık renkti. Belimden vuran ağrı olunca kontrole gittim. Doktor muayene etti 1 cm acilmam olmuş büyük ihtimal o yüzden gelmiştir dedi. Nstde 200 e vuran sancılarım vardı ama düzensizdi. Tekrar girdim daha normal çıkınca beni eve yolladi yarın tekrae gidicem ama düzenli bir sancım yok. Birde ssvd adayıyım onun için evde çok sancı çekme gecede olsa direk gel dedi bana. Bakalım ne zaman gelecek.