Nisaozclk0611 Tubatgn 9 aydır test yapıyorum hepsi negatif beta önce 0.100 sonra 1.20 de kaldı yükselmiyo
arirangg Nisaozclk0611 Canım sağlık ocağını arayıp aile hekimine bağlan. Sistemden baksın. Muhtemelen çıkmıştır aile hekimine sor. E nabıza çok geç düşüyor
Mfyy Nisaozclk0611 bende yarın 9da vereceğim bir kere vermiştim ertesi gün öğlen düşmüştü e-nabıza eskiden barkod veriyorlardı farklı bir sistemden girip bakıyorduk öğlen çıkmış oluyordu sürekli bir şeyler değiştiriyorlar
Tubatgn Nisaozclk0611 bak şimdi şöyle söyleyim canım, öncelik olarak ilişkiye bebek kafası ile girme rahat ol. Ve böyle umutsuzluğa kapılma 🌸🌸 elbet zamanı vardır.
Nisaozclk0611 Tubatgn ilişkideyken düşünmüyorum ama işte ondan sonra düşünüyorum olmuyo diye şikayette etmiyorum ama işte 🥲
Nisaozclk0611 arirangg kapanmıştır bu saatte hem değişik bi sağlık ocağı bilek damarından kan alan bir yer 😂 arasamda söylemezler