Mfyy Nisaozclk0611 bende yarın 9da vereceğim bir kere vermiştim ertesi gün öğlen düşmüştü e-nabıza eskiden barkod veriyorlardı farklı bir sistemden girip bakıyorduk öğlen çıkmış oluyordu sürekli bir şeyler değiştiriyorlar
tecrubesizanneadayi12 Nisaozclk0611 eğer ki regliniz 1 hafta daha gecikirse tekrardan test verin geç döllenmede olabilir
Nisaozclk0611 2206minik inşallah eskisi kadar umut etmiyorum zatende işte az da olsa canı sıkılıyo insanın
Nisaozclk0611 tecrubesizanneadayi12 geçen ay klomen kullanmıştım galiba adetim ondan gecikti 2 haftadır olmuyorum