Nuray08 Bnm doktoruma veriyor numarasını esentepe hastanesi nese kaplan karakas özele neden gidiyoruz her an ulaşabilirim diye ne dmk numara vermemek
Deletedmom_37 Nuray08 doktordan memnun musun ilgisi alakası nasıl muayene ne kadar sürüyor bende değişsem mi diye düşünüyorum bizim muayene 500₺ çünkü
Nuray08 yenihamileyiz 390 tl cnm normal sezeryan dogum aynı fiyat 7500 tl prenses iğne diyolarya onu istersen ek ücreti var
Mzgnormann yenihamileyiz benim doktorum numarasını verdi tabi ne zaman istersem arıyorum yazıyorum cevap veriyor
Beyzafd Bende ozeldeyim benim doktorum verdi ama yine de asistani çıkıyor hep gerci 20 haftalik olduk 2 kere mi yazdım ne o da sonuçlarım için yani yazsam da sanirim sabah cevap verir asistani 😅😅😅
Nuray08 yenihamileyiz hastane gayet temiz temizlikten yana bi sorunla karşılaşmadım siz kaç haftalik hamilesinz
Celins_ Bmom haydaaaa Neşe Kaplan Karakaşın mı 415 olmuş? Bu ne arkadaş 265 ile başladık, 305 oldu 365 oldu 390 oldu her ay zammı gelir🤷♀️
Nuray08 Celins_ bende anlamadım gecen hafta gittim 390 verdim şaşırdım yıl bitmeden bi zam daha gelmesine qcikcasi
Melmelo yenihamileyiz verdi ama telefonu açmıyor o yüzden 2 doktora gidiyorum biri özel hastanede biri kendi muayenehanesinde çünkü bende çok pimpirik biriyim