yenihamileyiz bence acil durumlar için bütün takipli doktorlar vermeli 😅 7/24 taciz etmiyoruz sonuçta, ayda yılda bir acil bişey olunca insan ulaşmak istiyor. Şimdiye kadar sadece bir doktora öyle denk geldim sağolsun harika bir insan. Başka şehre gittiği halde ne zaman mesaj atsam anında döner. Kiminin parası kiminin duası dedikleri bu işte. Her zaman kalbimde yeri başkadır kendisinin. Bı daha öyle bir doktora denk gelmedim. Genelde instagramdan yazın döneriz mutlaka diyorlar. Buna da şükür 🤗