Bmom benimde fazla kalmadı en son 7500 olarak konuştuk yani sürekli zam gelmesi hiç hoş değil hani senede 2 kez gelir anladim bunlar senede 4 kez zam yaptı maaşlara bu kadar zam gelmiyor şaştım kaldım valla yapcak bisey yok az kaldi doğuma mecbur vercez