Cannur bu konular cok tuhaf herkes kız tarafı alır diyor ama bizde hiç öyle şeyler yok bebek odasnda dolapvardı ztn 3 7 yas karyola aldk koyduk babam hedşye park besik aldı annem babam tum kıyafet ve ilkdogan ihtiyaclarnı aldı biz sdce karyola atesölcer ve sampuan seti aldık dusun kayınvalidem gorumcelerim 1 yas kıyafetler almıs gecen geldignde kayınbalidem 500lira harclk verdi eksiklerine azda olsa katkı olsun diye gorumcem reflü yastıgı ve ana kucağını vercek kendi cocuklarınınkini mama termosu falan almıs smdi halı ve p e de alcaz okdr ztn ev aldk borc ödüyoruz herşeyi muazzam yapamıyoruz 1 maasla kimseye de sen bnu alcan da diyemeyiz. Kimseye laf yeri vermeye de gerek yok oldugu kadar içinden gelen alır. Bunlar okdr boş ki insan saglk sorunu vs yasayınca ne kadar boş ilere kafa yormusum diyo boşver kim ne alırsa alır almazsa oldgu kdr alırsınız. Bu tarz işler insanalrı birbirinden soğutuyor en iisi düşünmemek bulaşmamak