Deletedmom434 Ayazinanasi aynen öyle içinden gelen beklentide bırakmadan yapar😊 hem herşeyi kendin yapınca daha çok kıymetli oluyor
Nnzhktt Cannur en güzeli kendin almak ama iki tarafta bi şey yapmak istiyosa para olarak versinler sizde birleştirin eksiklerini alın bence en temiz sonuç 😊
Halvaci Eşimin tarafıyla gorusmedigim için bizimfe durumumuz iyi değil benim ailem alacak beşiği bence duruma bakar bide sen al denmiyor zaten kimseye hediye etmek isteyen once alır veya beşiği benden der çıkar meydana
Rumeysa030517 Cannur canım nr olursa olsun kimseye tenezzül etmemeli ve eşinle kendin almalısın kimseye bakma beşik alın diye herşeyimm kendin yap
Minnakkkk Ben güzel kayınvalideler var yaaaa 😀😀 benımkı ne besıgı bır çorap almadı bır çorap 😀 adını bırını bız koycaz yanına sız koyun dıyor o zaman babaanne ama alıncak varsa o babaanne degıl bak yıne dellendım bı çorap ıkı lıra ya bu kadar özenmez insan ılk torun bide
Deletedmom2224 Cannur siz almalısınız çocuğu siz yapıyorsunuz sonuçta neden ailelerden biseyler bekliyorsunuz ki
Bskrt Cannur off cok saçma ya herşeyi cocuğun annesi babası almalı🙄 burda duyuyorm ilk kez kız tarafı bunu alıcak, erkek tarafı şunu alıcak muhabbetini. Gönlünden koparsa alır annane babanne ama beklentiye girmek saçma
ZeynepSabancay Cannur o almalı bu almalı diye şeyler nereden çıkıyor?? Kim uyduruyor ki? Herkes kendi almalı da illa da biri almak istiyorsa hediye kim isterse o alsın. Benim kızımın tüm odasını annem aldı yıllardır söyler torunlarımın odasını ben alcam diye. Erkek kardeşiminkini de annem aldı yani ona da babanesi almış oldu.
Setenay Cannur bence anne baba beklentiye girmemeli. Biz eşinle alacaktık. Annemlerin yanında konuşuyorduk şundan alalım diye. Annem beşiğiniz benden dedi. Annem aldı.
umranozby Cannur bence kim ilk biz alalım derse o taraf alsın 😂 içinden gelen zaten birşey demeden siz beğenin biz alalım der canım 🙊
Denizkizi Cannur çocuğu kim yapıyorsa o almalı bizde bunun konusu dahi geçmedi eşimle birlikte beğenip kendimiz aldık
blackberry118 Cannur Çocuk kiminse o almalı. Sorulmasi bile ilginç geliyor bana. Gerci dugunumuzde bile 2 tarafa da masraf yaptrmadgimiz icin benim gibi düşünenler daha az bu ülkede. Zaten bizi bu yasa getrmek icin yeterince ugrasmislar bi de torun yükü mü yukleyecegiz ailelerin üzerine. Ha hediye alırlar kendileri dusunup isteyip o baska ama birileri almak zorunda gbi davranmak bana göre ayıp.
Seden Cannur illa birilerine aldirmak zorunda mısınız, bu seferde alan taraf almayana karsi ön yargi olusturmaz mi, imkaniniz varsa kendiniz alin bence