Cannur Merhaba hanımlar. Sizce besıgı kım almalı? Esinizin, tarafımı yoksa kendi ailenizmi? Bence bana kalırsa es tarafı almalı ama bilemiyorum 😁
Deletedmom434 Cannur biz eşimle düşündük taşındık sen aldın ben aldım tartışması çıkmaması için kendimiz aldık ve bence maddi gücün yetiyorsa eşinle kendin al derim
deletedmom947 Cannur kimin durumu daha müsaitse, almak isterse o alabilir canım böyle bi kural yok🤗 Senin annen beşik alır eşinin ailesi başka bir şey alabilir mesela
Tubad Cannur bence bebegin beşiğini anne ve baba kendi zevkine ve isteğine göre almalı. Biz kendimiz aldık hemen hemen herşeyini kendi beğenimize göre.
Bahar11mucize Cannur bizim adetimiz babanne beşik alır anane bebek arabası alır ben kaynanama demeden mobilyasını biz alalım dedi bende söyledim zaten bizde adet böyle diye tamam dedi ama alırken bin dereden su getirdiler 😂
Cannur Deletedmom434 maddi durumumuz cok iyi degil orta halli tabi. Kaynanamlar hic seslerini cıkarmadılar biz alalım diye zaten bizde öyle teklifte bulunmadık. Kendimiz almayı dusunuyoruz 😊
Yesimalmila Deletedmom434 kesinlikle öyle bizde öyle düşündük almadik daha ama kendimiz alcaz. sonra kimse bana ben almasın demesin diye
Ayazinanasi Deletedmom434 bizde boyle yaptik valla. En guzeli bence 🤗🤗 Dugunumuzude kendimiz yapmistik, evimizide kendimiz dizmistik. Borc aldik ama sukur odedik. Ne birinden bi beklentimiz oldu ne birine agiz actik. Icinden gelen yapti zaten yapmak istedigini. Kimseyi zor duruma koymanin anlami yok
Cannur drya ve ayrıca boyle sert cıkmanızı gerektircek bişey yoktu. Sadece fikir almak icin. Yoksa biz kendimiz alıyoruz kimseye mal etmiyoruz besigi.
Deletedmom434 Tubad bizde sizin gibi hiç aileleri katmadan yavaş yavaşta olsa bir anda da olsa herşeyi kendimiz aldık,e şimdi onlar alsa zevkimiz onlara uyacakmı yada onların zevki bize uyacakmı🤷🏼♀️
Glcdmrdmr Cannur Bence duruma göre değişir mesela bizimkini Annemler alacaktı ama sonra esimin avukatı hediye almak istemiş yani avukat alacak :) Kayinvalidegil sormadı bile eksik var mı ne alalım diye hatta onlar bizden yardım destek isterler kaybını okutmak için 27 yaşındaki kaynım için para isterler O yüzden hiç meseleyi uzatmaya gerek yok gönlü olan zaten teklif ediyor umursamayana da al diyemeyiz zaten :)
Laayla Glcdmrdmr ıyy aynı benim kaynanamgil gibi bebeğe bi şey lazım mı diyeceğine kaynımın dersane parasını görümcemin oğlunun anaokulu parasını istedi eşim vermedi bebeğimiz olacak siz yardım edin de diyemiyo ortada kalıyo adamcağız
Cannur Deletedmom434 oyle birsey olsa almaya beraber heralde 😁 zevkler uymaz sonucta. Bencede en iyisi esle beraber ortak karar verilerek alınandır
istanbulluanne Deletedmom434 Siz beğenin onlar alsn 😀 şahsen bizde öyle ben cocuguma daha 100 liralik masrf yapamadm. Her seyi ailem aldi he ben istedim mi hayr. Mesela beşik alcm dedim sen begen biz alcaz dediler. Hastane çıkışı yaptrcam dedm sen beğen biz parasini vercez dediler. E Allah razi olsun ne diyim 😀
deletedmom6295 Cannur içinden gelen varsa alır yoksa bebeğin anne babası kimse tabi ki eşyasını da o almalı diye düşünüyorum.
Bilge35 deletedmom6295 aynen öyle almak isteyen yapmak isteyen zaten alır . Yapmak istemeyende türlü bahane ve sessiz kalır. 😊
Slcnslcn Cannur bizde adet odasini anane alir. O yüzden odasini yatağını dolabini sifonyerini annem alck. Anne yani besigi, puseti, bebek arabasinida kayinvalidem aldi. Ikiside ekstradan kilik kiyafet hzrldi. Bnde kndi ihtyclrmizi aldim. O sekilde hallettik
Deletedmom434 Cannur kız düşünsene kaynana gelip ben 3 çocuk büyüttüm bu beşiği alalım anne diyecek kızım zevkine göre al e tabi birbiriyle anlaşıp istenilende alınabilir lafım yok ama en iyisi eşle almak sakin düşünüp karar vermek😂
Fatmasnny Cannur ikisinden de birşey almak istediklerini söylediler bizde bebek arabasını kayınvalidemlere, çocuk odasını annemlere aldırdık. Ama onlar sadece parayı verdiler biz gidip seçtik beğendik aldık. Para onlardan seçmek bizden oldu ikisininde gönlünü yapmış olduk 😉
Seyma18 Cannur valla bizim iki tarafta parasını verecek biz alacağız ee beşik ucuz araba pahalı bizde sorun olmasın diye mesela ikisi 2bin mı tuttu iki taraftan da bin tl alacağız böyle daha mantıklı geldi
Cannur Seyma18 yani. Sonucta bebek masrafları cok ve esiniz ve eslerimiz buna tek basına yetemicekler ve her iki tarafında bence birseyler yapması lazım bu hepimiz icin gecerli yani
SedanurAydnAta Cannur benim kendi ailem aldı bebek arabasınıda eşimin ailesi aldı 😊 biraz onlar biraz onlar bi şekilde gidiyor ama tabi birbirlerini kıskanıyorlar o ayrı 😂😂 annemde kaynanamda hastahane çıkışı almış o diyo ilk benim aldığımı giysin o diyo benim aldığımı 😂 çantamı hazırladım 4 takım koydum bilmem hangisini verirler artık hemşereye 😂😂😂 alabiliyorsanız herşeyi kendiniz alın yada onlar çok almak istiyorsa bişeyler parasını isteyin yine siz alın 🤣🤦🏼♀️