Size umut olmak için yazıyorum 😊 ilk gebeligim kendiliğinden geldi ve cok stres yaptığım için dusuk kürtaj derken pcosta eklendi bir de onun tedavisiyle uğraştım ilaclar su bu derken atlarım geçiyordu düzensizlikte olmaya baslamisti. Acaba bu ay olacak miyim je zmn olurum su kadar gun gecikti vs derken hep stres yapiyodum . Emin olun en büyük nedenimiz strestir. İçinizi hep ferah tutun yıllarca deneyip hic olmayan var. Sukur ki bizlerin oluyor . Size bir sayfa önereceğim pcos ve adet düzensizliği için videolarını izledim insta ve YouTube bulabilirsiniz cok faydasını gördüm hatta onla tekrar gebeyim (tabi öncelikle Rabbimin izniyle her sey) diyebilirim. Bir gebenin günlüğü onu acin araştırın dinleyin size de rabbim şifalar versin. Rabbim kimsenin kucağını boş birakmasin. İsteyen herkese evlat nasip etsin 🥰