Zln2152 bir yıl bekledim tamam artık olmuyor dedim hatta vazgeçecektim forumu telefonumdan sildim. Ovulasyon testi alırdım her ay almadım. Olmuyor zaten diye attım kafamdan , burada bilenler bilir aşırı takıyordum. Ve o ay hamile kaldım , hatta doktorum çağırmıştı gel bi yumurtlama zamanı takip edelim diye gittim . Yumurtlama öncesi değerlendirmiştik , doktor yarın çatlar dedi , eşime boşver olmuyor nasılsa dedim , düşün yumurtlama günü ve sonrasını es geçtim. Hamile kaldım 😄 yani birincisi bi şekilde düşünme ikincisi tedavilik bir durum yoksa zamanını Rabbim biliyor biz ne yapsak boş. Burada çok böyle örnek var. Rahatlamaya çalış problem yoksa elbet olacak 🙏