Zln2152 size şöyle söyleyim bebek için ilişkiye girdiğinizde o olmaz çünkü vücut strese girip ona göre hareket ediyormuş. Kalmaya müsaade etmiyormuş. Doktorlar bile akışına bırakın diyor onun için girmeyin ilişkiye diyor. Ve ilişkiye girdiğin zaman yerinden kalkma belinin altına yastık koy yat 15 dakika falan wc gitme daha sonra git. Birde hormon düzenleyici kullan kullanabilirsin. Çünkü bende bir bebeğimi kaybettim ondan sonra kalmadım baya adetim aşırı düzensizdi doktora gittim hormon düzenleyici yazmış kullandım adet düzene girsin diye Bi baktım hamileyim. İnşallah rabbim sizede nasip etsin ne kadarlık evlisin